Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy w Sycowie

Podgląd wersji

Podgląd wersji.
Data wytworzenia: 2021-04-22 08:32:02
Redaktor: Krawczyk Dawid
Opis: Modyfikacja treści strony

Syców - Urząd Miasta i Gminy

W Urzędzie funkcjonują nastepujące wydziały i komórki organizacyjne:

  1. Wydział Organizacyjny 
  2. Wydział Finansowy w którego strukturze wyodrębniono:
    1. Referat Księgowości
    2. Referat Podatkowy i Egzekucji 
  3. Wydział Infrastruktury Technicznej i Inwestycji
  4. Wydział Gospodarki Nieruchomościami
  5. Wydział Gospodarki Odpadami i Środowiska
  6. Urząd Stanu Cywilnego
  7. Biuro Rady Miejskiej

Zasady podziału zadań i kompetencji kierownictwa urzędu oraz wydziałów są zapisane w regulaminie organizacyjnym urzędu.

W wydziałach urzędu udziela się informacji bezpośrednio lub telefonicznie zgodnie z obowiązującymi ustawami.

Uwagi ogólne:

  1. przy przyjmowaniu wniosków i wydawaniu dokumentów pobierane są opłaty skarbowe i administracyjne. Opłaty skarbowe - w oparciu o ustawę z dnia 9 wrzesnia 2000 r. o opłatach skarbowych (Dz.U Nr 86, poz. 960 z późn. zm.),
  2. wnioskodawca może działać przez pełnomocnika, którym może być wyłącznie osoba fizyczna (art. 32 i 33 Kodeksu Postępowania Administracyjnego), wobec czego do wniosku składanego przez pełnomocnika należy dołączyć oryginał lub urzędowo poświadczony odpis pełnomocnictwa,

Schemat organizacyjny UMiG w Sycowie (jpg):

Drukuj
Zamknij